torsdag 15 oktober 2009

Torsdagsfoto - Rund / Thursday Photo - Round


Hestercombe Gardens


13 kommentarer:

  1. Läckert! / gittan

    SvaraRadera
  2. Så lämpligt, vacker och spännande vy genom hålet i muren.

    SvaraRadera
  3. Vad fint du fångat landskapet genom det runda hålet. Fina färgkontraster också!

    SvaraRadera
  4. Ett mycket bra foto till temat. Bra!

    SvaraRadera
  5. Läcker bild med landskapet i det runda, snyggt!
    /E-L

    SvaraRadera
  6. Vacker tavla blir det i det runda fönstret!

    SvaraRadera
  7. Pastoralt! Naturen genom ett öga....
    Ha´t himla gôtt o lycka till på tentan
    Nina

    SvaraRadera
  8. Helt underbart, läckert foto!! Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  9. Den här bilden gillar jag. Vilken inramning till den lantliga idyllen!

    SvaraRadera
  10. En riktigt fascinerande och vacker bild!

    SvaraRadera
  11. What a beautiful window into a lush landscape. Great photo! Carol

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)