tisdag 17 mars 2009

Tisdagstema - Från sidan

Tuesday theme - Sideways

Vi var hundvakter åt 10 mån gamla labradoren Desco i helgen. Min gamla Tessa, 12 år, är mest irriterad av allt tuggande, bus och stoj, men här har han i alla fall lyckats få med henne i leken en stund.
Notera hur han tuggar på hennes bakben....
We were watching 10 month old Labrador Desco this weekend. My old Tessa, 12 years, is mostly irritated of all chewing, playing and noise, but here he has finallay been able to get to her in the game for a while.
Notice him chewing on her hind leg ....



9 kommentarer:

  1. Vilka myskompisar - skön tolkning!

    SvaraRadera
  2. inte lätt att vara gammal och inte orka med längre ;) Söt tolkning!

    SvaraRadera
  3. känner igen beteendet hos min ett-åring, hon är på min fot just nu faktiskt. :)

    SvaraRadera
  4. Kul tolkning!
    Ha en underbar tisdag...
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. Stackars gammeltanten, eller också tyckte hon om det/Lis

    SvaraRadera
  6. Hihi. Envisa kan de då vara de där yngre förmågorna. :) Söt bild.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Kul att ses IRL! Fin monter ni hade på mässan, jag kom aldrig iväg dit, men jag verkar inte ha missat mycket mer än er. Såg att du träffat Ann från hd.se - det är min kompis.
    Hälsningar
    Eva

    SvaraRadera
  8. Definitiv från sidan - nu skall jag också lägga mig på sidan, MB

    SvaraRadera
  9. Åh, vad jag gillar djurfoton! Fin blid av ett högt socialt IQ!

    mvh, Anja

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)