fredag 13 mars 2009

Fredagsfärger - grå och grön

Friday Colors - grey and green


6 kommentarer:

  1. Vilken häftig bild, verkligen en perfekt tolkning av temat.

    Trevlig helg! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vackert, naturen färgtoner är bäst.

    SvaraRadera
  3. Mossa är snyggt...särskilt på sten! Synd att mitt mossiga berg är vitt just nu..blää för snö!!

    SvaraRadera
  4. Mmmm...grön,mjuk mossa och grå sten. Det kan inte bli bättre tolkning!Snyggt!
    Hoppas du får en skön solig helg! Läste just att våren är på väg hem till er...
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Det är märkligt att det kan växa på stenar, men jag vet att vissa växter passar just där. Fin bild på grått och grönt. Amanda

    SvaraRadera
  6. Helen, I love this photo! Very beautiful, refreshing green.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)