onsdag 11 mars 2009

Ordlös onsdag - Nära

9 kommentarer:

  1. Ohh MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen nära och rart ut! Fin jycke! /Ruben

    SvaraRadera
  3. Härlig bildserie! Glatt och mysigt!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. *ler* hundbrottning i soffan. Mysigt och nära blir det. Har man otur får man ett snygg rivmärke efter vassa klor. Det har jag idag efter busande med Ester! /Anette

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig lekfull hund! "Offret" verkar ha roligt också. ;)

    SvaraRadera
  6. Trevliga bilder!

    SvaraRadera
  7. Härlig närhet!
    Båda har nog lika kul.
    Annika

    SvaraRadera
  8. ja det var ordlöst och fullt av kärlek - härligt
    min svarta fara biter på en pipleksak under min stol just nu....lite halvjobbigt faktiskt :)

    SvaraRadera
  9. Nära som sjutton.... dom såg ut att bli liggande ett tag.
    Ha dé himla gôtt
    Nina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)