onsdag 4 mars 2009

Ordlös onsdag - Som en dröm

Wordless Wednesday - Like a dream

More dreams

7 kommentarer:

  1. Ligga i gräset,kika upp på molnen och drömma sig bort...Inte så dumt det inte;)
    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Håller med Ninni.. Att ligga ner i gräset och titta upp bland molnen och drömma sig bort, det är härligt :)

    Ha en fin dag!
    Anna

    SvaraRadera
  3. Drömmer du så här, är du nog i sjunde himlen!! ;-) /Ruben

    SvaraRadera
  4. Nog är det där en dröm alltid. Himlen tycks vara ständigt grå...

    SvaraRadera
  5. Drömmen om den himlen får vi nog vänta på ett tag, men den kommer det kan vi lita på.

    SvaraRadera
  6. Uhm!! Härligt drömma sig bort bland vita moln!!
    Vilken fin butik du "pushar" för också! Den måste ju besökas!;-)

    SvaraRadera
  7. Härlig bild! Precis så som jag föreställer mig en drömlik bild.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)