torsdag 5 mars 2009

Blooming Friday - Primulas = Spring!




Viva la viva!




16 kommentarer:

  1. Beautiful flowers~little works of art.

    SvaraRadera
  2. Helen they are just beautiful. There is nothing so colorful.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Sådana som på den sista bilden vill jag minnas att jag köpte på mässan förra året och grävde ner i trädgården- ska bli kul och se om de överlevt.

    SvaraRadera
  4. Härliga vårtecken! Jag köpte dem lite för tidigt, redan i början av januari så mina är inte så värst vackra längre. Men det råder man kanske bot på om man ställer ut dem i växthuset?

    SvaraRadera
  5. Riktigt vårligt, de är ju för underbara. Blommar de hos dej nu? Fint och positiv blommig fredag!

    Ha en trevlig helg Helen.

    kram Tyra

    SvaraRadera
  6. O ja, så underbart! Tänk att det kan bli så bara!

    SvaraRadera
  7. Jammen er det energigivende med vår om blomster!
    Hyggelig å oppdage bloggen din :-)

    SvaraRadera
  8. Suck, helt ljuvliga! Längtar efter primulor nu. :) Trevlig helg! Kram Karin

    SvaraRadera
  9. Den blå överst ... den föll jag mest för.
    Visst är det skönt att våren som ligger i startgropen, har tjuvstartat.
    En riktigt trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  10. Javisst är primulor fina. Riktiga vårblommor!

    SvaraRadera
  11. They are beautiful -- I especially like the first and last ones. Such a lovely blue on the first and a beautiful striking pattern on the burgundy primrose.

    SvaraRadera
  12. Beautiful and all those colors. Wow ...

    SvaraRadera
  13. Viva la viva! Jag instämmer till fullo. Glädjespridare, är vad de är!
    Trevlig helg!
    Katarina

    SvaraRadera
  14. Oj, vilken färgkavalkad! Jag sniffar vår!
    Ha det gott

    SvaraRadera
  15. what a wonderful series of colors and photos! i'm partial to blue, but this time i think i'll choose the mauve one (the first in the photo) --- the flowers look so dainty...

    i envy you for having such a colorful garden, and it's not even officially spring yet!...

    hope you'll have a sunny weekend...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)