söndag 28 juni 2009

Fototriss - Bokstaven S (som i sommar)

Photo Three-of-a-kind - The letter S (as in Summer)
Skugga
Shadow

Solreflex
Sun reflection


Svalka
Coolness



I veckans fototriss (som också är en tävling) ska alla bilderna föreställa ett motiv som börjar på bokstaven S. Det är 27 grader varmt och solen steker idag, så det inspirerade mig till att ta den här fotoserien.

In this week's photo Three-of-a-kind (which also is a contest), all the images present a motive beginning with the letter S. It is 27 degrees Celsius and the sun is reaaly hot today, so that inspired me for this photo range.

Fler bidrag i 1-årsjubilerande Fototriss finns här.
See more Photo Three-of-a-kind here (1 year anniversary today!).

8 kommentarer:

  1. Verkligen fina bilder och genomtänkt triss!

    SvaraRadera
  2. Gillar mittbilden. Jättesnygg

    SvaraRadera
  3. S som i svalka känns bäst just nu.Anita

    SvaraRadera
  4. S som i svalka känns väldigt passande just nu eftersom solen skiner så starkt just nu.

    SvaraRadera
  5. Sent om länge.... hänger jag på fototriss :) Härliga bilder du har på Sssssss - det är svettigt nu... kramen =)

    SvaraRadera
  6. Där kom ju den där kulan fram!

    Skoj, sa små stads slamp.... nej nej nu gick det inte med S längre.
    Kram MB

    SvaraRadera
  7. Fina bilder du har i din S-triss.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Nice triss. Gillar faktiskt alla. Men så här i värmen dras jag nog bäst till svalkan, hehe.
    Lycka till.

    /Maria

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)