tisdag 12 maj 2009

Kort inlägg - Short post


Mycket har hänt idag.

NTAB har sagt upp avtalet på Norrvikens Trädgårdar. Vi har haft både TV, radio och press där idag. Men vi kommer att fortsätta sköta parken som bestämts tidigare.

Idag har jag också börjat flytta min andra blogg "Blivande trädgårdsmästare" hit till Blogger. Jag gillar verkligen Trädgårdsblogg där den legat fram tills nu, men pga av svåra serverproblem är det dels svårt att komma in där, dels är det risk för att alla inlägg försvinner. Så för säkerhets skull kopierar jag över dem hit.

Du hittar den här numera - och där finns också ett längre inlägg om dagens dramatik.

A lot has happened today. NTAB has terminated the contract on Norrviken. We have had both the television, radio and press there today. But we will continue to manage the park, as determined previously. Today I have also started moving my other blog "Prospective gardener" over here to Blogger. I really like Garden Blog, where it remained until now, but because of severe server problems, it is firstly difficult to get in there, and there is also a huge risk that all posts might disappear. So for just in case, I copy them here. You can find the new blog here - and there is also a longer post about today's drama.

2 kommentarer:

  1. Så trist! Men jag hoppas det inte har negativ effekt på er utbildning! Kram gittan

    SvaraRadera
  2. Tyvärr förstår jag inte riktigt vad det innebär. Får de bygga alltså?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)