söndag 1 februari 2009

Månadens bild - januari

Nytt fototema - månadens bild. Det är alltså meningen att jag den sista dagen varje månad ska ta ett foto på just den här platsen. Det är ett ganska intressant tema, det ska bli kul att följa trädgårdens skiftningar. Jag var lite sen på det så bilden kom inte ut förrän idag, men i fortsättningen ska jag skärpa mig.

Idén kommer från Camilla, och på hennes blogg ser ni vilka fler som hängt på.

Det har kommit en gnutta snö under natten och det var -2 grader när bilden togs.
New photo theme - Photo of the month. I'm supposed to to take a photo on this specific site the last day of each month. It's a rather interesting topic, it should be fun to follow the garden through the year. I was a little late on it so the photo wasn't published until today, but in the future, I will do better.
The idea comes from Camilla, and on her blog, you can see other examples.
There has been a glimmer of snow during the night and it was -2 degrees when the picture was taken.

10 kommentarer:

  1. Härligt, här kommer det nog att förändras en del genom året som går, ska bli kul att följa. Vi har också fått lite snö under natten, det snöar faktiskt fortfarande.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din månadsbild! Det kommer att bli kul att se förändringarna!Visst är det en kul utmaning?

    SvaraRadera
  3. Hi Thanks for visiting and leaving a comment.I learn so much about other lands through blogging. I would have thought Sweden would be covered in snow at this time of the year!You have plants peeping through the same as we have here in ireland, the crocus and daffodil.
    I love you rnew work space under the stairs!
    best wishes

    SvaraRadera
  4. Haha va kul det här skall bli kul att följa Helen. Ha en trevlig söndag/ mvh Tyra

    Fiiin musik!

    SvaraRadera
  5. Jag såg detta på en annan blogg med, är så sugen på att haka på, får se om jag hinner lägga upp en bild idag.

    Ska bli spännande att se skiftningarna under året.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Ska bli intressant att följa din månadsserie.

    SvaraRadera
  7. Spännande att få följa din trädgård under året. Det ser jag fram emot!

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att du valt en rabatt som månadsbild - det är ju lite spännande att se växter beroende på säsong =) Må så gott =)

    SvaraRadera
  9. jag tänkte jag kommer och besöker dig varje månad i stället.... nej skojade bar men vi ses nog till sommaren.
    Är ute och Pickar dig på blotanical - måste ju ha mer poäng så att jag kan skriva inlägg,
    'MB

    SvaraRadera
  10. Spennende!
    Kanskje jeg også må ta bilde hver måned...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du lämnar en kommentar. Den kanske lär mig något nytt som jag inte visste, eller så får den mig bara att le. Oavsett vilket uppskattas det! =)